19 mars.

det är dags för en uppdatering, mest bara för att tala om att jag lever och mår bra, bortsett från en dryg förkylning som har hoppat på mig.

livet här är bra, jag har haft mycket besök och även själv varit på besök den senaste tiden så det har inte riktigt funnits tid eller ork till att uppdatera. familj, kusiner och det finaste av vänner har varit här under helgerna som passerat. jag själv har även varit i stockholm med min kära och överaskat världens bästa pappa som fyllde femtio och dagarna rullar förbi alldeles för fort.

idag är jag ledig, en välbehövlig ledighet efter att ha slitit i skidskolan tre dagar med halsont, huvudvärk och bihålor som spökar. men jobbet är underbart och någonstans har man all den där energin som krävs fast man för stunden tror att man saknar den.

idag är det grått och regn, det är inte okej. jag vill inte ha slut på vintern än.
vet inte riktigt om jag har något mer att komma med för stunden, jag har många fina bilder som jag borde dela med mig av någonstans men inte riktigt vet var.
ta hand om varandra så kanske vi ses till sommaren.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback