4 maj

den här dagen är min farmors födelesedag, åttiosju år fyller hon.
jag var till henne imorse tillsammans med pappa och syster.
vi köpte med oss en tårta, hon blir alltid glad när man kommer dit.
tårtan var omtyckt av både henne och mig och hon kändes lite mindre gammal idag min farmor.

nu har jag kämpat mig igenom tre avsnitt av one three hill, den här gången har jag inte kämpat för att inte somna utan mer för att inte dränka kudden i tårar. det är inte klokt att man inte ska kunna se ett enda avsnitt av det där programmet utan att tårarna trängs om att få komma ut.
jag har tagit mitt förnuft till fånga nu och ska sova. jag sparar det två återstående programmen till en annan dag.
sov så gott.

nästa torsdag kommer mitt hjärta hit!! <3


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback