11 september

dagens träning avklarades i morse och förmiddagen har spenderats i valbo tillsammans med kim.
igår bowlade jag med de bästa tjejerna vilket var riktigt kul! trots att jag alltid kommer sist oavsett om vi bowlar eller spelar minigolf!

nu väntar jag på att fru holmgren ska ringa så ska vi bege oss till skogsvallen och kolla lite fotboll.
min kärlek ska iväg och spela match han och sen får vi se vad kvällen erbjuder.

förövrigt kryper höstiga dagar närmare och jag älskar det. en kall, mysig och fin höst och sen en vinter där jag nästan känner mig mer hemma än här. 


förövrigt vet jag inte riktigt vad jag ska göra..  
det börjar helt enkelt bara bli väldigt tydligt vad som ligger längst ner på prioriteringslistan.
trist.

jag vann en auktion på tradera igår och jag blev glad!
anna & sanna kommer hem nästa helg och jag blir ännnu mera glad!

om elva dagar är det den 22 september.
/ peggy.




kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback