20 februari

har haft två lediga dagar nu, min vän emma från skåne är på besök så det har varit alldeles utmärkt att varit ledig!
igår blev det skidor och idag lite skidor och nyss varit ute på en löprunda.
det är kallt idag, eller det är nog mest att det blåser så det blir väldigt kallt!

nästa helg får jag besök av sådana som får mig att känna mig lite mera hel.
mamma och syster, mormor och morfar och kusinerna holmberg med föräldrar. underbart!
och min efterlängtade egypt annie!

nu ska jag ta en dusch, egentligen skrev jag mest för att säga att jag saknar emelie galet mycket just nu!
jag ska krypa ner i sängen och se lite one three hill sen tror jag!
förövrigt fick jag världens godaste tomatsoppa igår som jag ätit till lunch idag! mums!!


när sommaren kommer så gör vi nåt ihop


kommentarer
Postat av: Anonym

de närmar sen sakta men säkert. men snart kommer vi på besök :D ja lägnar efter dej. känns tokigt att du inte ens vart i min lägenhet, du borde ju vara den som är här mest!! ;) Puss

2010-02-23 @ 18:48:00
URL: http://emeliejansson87.blogg.se/
Postat av: Anonym

halli hallå.. nu vill ja att du ska updt igen ;)

2010-03-09 @ 19:19:51

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback