28 april

eftersom att tjejen med mest träningsverk i hela sandviken inte är tyst förän jag uppdaterar den här bloggen så är jag väl tvungen till att göra det. förövrigt så heter tjejen vi pratar om emelie jansson.

som vanligt har jag inte så mycket att komma med.
dagen till ära har jag städat min bil, ätit lunch hos mormor o morfar, tvättat min bil (statiols biltvätt har tvättat den) den fick till o med en guldtvätt, de ni! kan tilläggas att jag inte kostat på den en tvätt sen jag köpte den i december 2008. jag och emma gav oss på ett försök av tvätta den förra våren och det gick väl sådär! men försöka duger och jag tänkte att det regnar nog ändå på den snart..
nog om bilen, jag har även hunnit med att packa, ramis imorgon, ja tack! ett spinningpass tillsammans med fia och sen träna dom små barnen i orientering! riktigt kul!

nej nu ropar nog sängen på mig snart, avfärd mot mora klockan nollsjunollnoll imorgon!
där blir jag upphämtad av min vän åsa och min käre pojkvän robin!
allt för mig, på söndag är jag i sandviken igen.
sköt om er och ha en riktigt bra helg för det kommer jag att ha :)
/ peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

emelie jansson.. de är jag de ;)

och känns bra för mej när du updtar! hoppas du har trevligt i helgen min vän!

2010-04-29 @ 21:32:50

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback