27 april

jag är hemma igen sen en tid tillbaka.
det känns bättre och bättre för varje dag, man börjar inse att man inte känner alla man möter längre.
däremot är det ju ett stort plus att vara hemma hos alla vänner här.
helgen spenderade jag i hamrånge hos kusiner och älskade farmor.
har hunnit med box två gånger sen jag kom hem också, är hur kul som helst! tog med mig emelie igår vilket jag hoppas händer fler gånger! :)

det här med blogg är inte riktigt min grej längre tror ja.. skulle bara vilja ha någonstans att samla lite foton..
men är så drygt att lägga upp kort här. blir inte alls som man vill.
men dagen till ära bjuder jag trots det på ett kort på sötaste kusinbarnet.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback