21 september.

jag börjar med att säga grattis till en av de stora tjejerna jag haft med mig i hela mitt liv.
stjärnlinnéa fyllde 25 år igår och jag hade inte en tanke på det medan jag strosade runt
i berlin och tittade på svettiga marathonlöpare och en målrik fotbollsmatch. återigen grattis.

jag är hemma i sverige igen, med ytterligare 4,2 mil rullandes på mina inlines.
återts lopp var betydligt roligare, inga skavsår och inte alls så jobbigt som förra året.
kan bero på att jag detta år inte laddade upp med en månad i afrika.

påvägen hem från flygplatsen idag tog vi en sväng in på barkaby outlet.
så nu sitter jag här i mitt nyinköpta träningslinne, taggade ut i fingerspättsarna
och ska snart åka iväg och möta helena på sandbacka.

däremot har jag den största beslutsångesten på länge. inte klokt vad man kan fundera
och överväga för- och nackdelar åt alla håll och kanter.
en vinter blir det åtminstonde, i branäs blir den och med skidor på fötterna.
däremot får vi se om jag tar den tjänst min chef vill att jag ska ha.
sköt om er. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback