2 september.

det är redan september. hösten närmar sig med stormsteg.
det är mörkt ute på riktigt nu om kvällarna.
för ett år sedan just idag, så satt jag på ett hotell i tanzania, i arusha närmare
bestämt. vetandes fast ändå ovetandes om vilken underbar och oförglömlig månad
som väntade mig där. det är ett helt år sedan, det känns märkligt hur fort tiden passerar.
men det är ett minne som alltid kommer ge mig en varm känsla i hela kroppen.
min syster håller just nu på att gör ett fint album till mig för att denna resa på något vis
alltid ska finnas kvar även för andra.
masajerna står för övrigt högst upp i bokhyllan och vakar över mitt fina rum.

i lördags hade vi den årliga sommarfesten i ginborn.
underbara vänner vilket alltid leder till bra kvällar.
uppskattade tävlingar, (tror vi? ;P), buckets, nattmat för oss lite mer hungriga
och en klockren film på min kamera och många fina skratt.
jag återkommer med bilder från denna fina tillställning en annan gång.

idag har jag jobbat några timmar på eftermiddagen.
tränat under dagen vilket gick sådär och annars inte gjort något speciellt.
packat precis och imorgon väntar några timmar spenderandes på sj och jag ska
åka iväg till min älskling i ett par dagar.
min käre vän emelie skjutsar mig till gävle och har sen tillgång till opeln ett par dagar.
så ser ni min fina bil ute och kör så är det inte mig ni vinkar till denna gång.

nej nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i min renbäddade säng, mysigt.
jag har en film jag inte sett att se på tåget imorgon så timmarna ska nog rulla
på lika fort som tåget skulle jag tro. :)
sköt om er.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback