16 september.

allt har kännts sådär förträffligt bra de senaste dagarna.
solen har visat sin bästa sida och höstluften är alldeles underbar att andas in.
jag har förnyat mitt träningskort på sandbacka och igår visade det sig faktiskt
att all min träning sedan jag kom hem i maj har gett något. det är kul.

igår blev jag inringd tjugo över sju så då var det bara att stiga upp o spendera dagen
i köket på bessemer fram till klockan sexton.
senare väntade ett pass inlines på mig vilket gick sådär med mitt skavsår.
men på lördag hoppas jag vara fit for fight!

klev även upp tidigt imorse då mamma skulle lämna in sin bil på verkstan så jag lovade
att skjutsa henne till jobbet så hon slapp gå från norrsätra. snäll sådär jag.
så nu sitter jag här med min käre vän toshiba, har precis bokat massage till nästa vecka
och ska cykla iväg till sandbacka vid elva för lite träning med helena.
spinningcyklarna och gymmet väntar på oss.
ikväll ska jag upp till högbo och träna småkidsen i orientering.



kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback