12 september.

nu är jag hemma sandviken igen.
kom hem igår för lite jobb ute i strandbaden på kvällskvisten
sen åkte jag hem till emma för idol, film och kvällsmat! mums!

idag har jag varit till skogsvallen och kikat på match.
tjejerna vände 0-2 till en 3-2 seger vilket dom gjorde riktigt bra! viktigt!

imorgon har jag tänkt att spela b-lagsmatch mot högbo. jag är taggad. muha.
sen väntar 18-årskalas hos kusinvitamin, trevligt att få träffa tjocka släkten igen.

försöker få tag på kimen nu men det verkar ju stört omöjligt, jag vill ha med
mig någon till valbo en sväng men det ser ut att gå sådär med det.
nu vill jag ha en kamera! jag ska köpa. snart. 
nej nu ska jag telefonterorisera kim lite mer sen får vi se vad som sker.
tacos idag, wiho.
saknar dig min kärlek !! 
 


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback