10 september.

det är inte klokt vad jag bloggar sällan nu för tiden.
jag antar att man kan se något positivt även ur det, jag har inte
spenderat så mycket tid vid datorn på senare dar helt enkelt.

sen sist har jag spenderat underbara dagar hos mitt hjärta nere i skåne.
jag tar vara på varenda sekund jag tillbringar skånelandet.
annie passade på att hälsa på tobbe samtidigt så hon och jag fick lite tid till
att springa runt på stan, besöka the studio och till sist åka hem till en soffa som
var fullsatt med pojkar framför fotbollen!
emma hittade även hem från norge i helgen vilket innebar att vi fick luncha med henne och ta
med henne på fotbollskväll!
efter fotbollen stod sällskapspel på schemat och tjejerna tog såklart hem segern!
på söndagen spelade jag, robin och emma äventyrsminigolf vilket var riktigt kul!
en sista plats till mig, men jag hade kul åtminstonde! :)
helgen avslutades med att jag och min kärlek kikade på film och tröck i oss ben & jerry glass.
jag kan bara konstatera att jag hade en otroligt bra helg med både gamla och nya vänner!

jag kom hem på måndageftermiddag och har ännu inte sovit hemma i min egen säng än.
senaste dagar och nätter har jag spenderat hemma hos pappa och kia i östervåla.
jag hjälper dem att måla fönstren på deras hus, går upp tidigt på morgonen och äter en riktig
frukost innan de andra kilar iväg till jobb och skolor och jag studsar ut i höstsolen med penseln i
högsta hugg. härliga höst!
dock har jag spenderat en del tid i bil också då jag flängt fram och tillbaka från östervåla till sandviken
för att träna fotboll och umgås med härliga vänner.

just nu sitter jag här och myser i soffan, jag och pappa har varit ute och sprungit såhär på kvällskvisten
och jag har precis varit och hyrt en film. så nu väntar jag på att idol ska börja, att maten ska bli lagad och
att georg ska komma hem så vi kan se på filmen jag lovade att hyra!

nu ska jag och elsa titta på idol. jag återkommer när tankarna vill skrivas ner nästa gång.
sköt om varandra. / peggy.

kommentarer
Postat av: anna

när styr du kosan mot örebro?

och när ska vi åka till sundsvall?

vavava? :)

2009-09-11 @ 19:10:05
URL: http://annahallbergs.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback