önska.

jag skulle vilja ha
systemkamera - tänk vad mycket roligare det kan vara att fota med en sådan
den rosa adidaströjan - jag liksom bara älskar den av nån anledning
mia och klara säsong 2 - underbar sysselsättning, speciellt på söndagkvällar
ett jobb - underlättar för att man själv ska kunna köpa det man önskar sig
ett välbetalt jobb - så jag kan spara massa pengar och nästa sommar få göra ett återbesök i tanzania men då som volontär. eller i en annan del av världen. men jag gillar tanzania och jag gilla swahiil (stavning?) JAMBO!!
emelie på hemmaplan - för att mina långtråkiga, arbetslösa dagar blir mindre tråkiga då.

fast jag är glad och nöjd, men man får ändå önska!
jag förgyller detta inlägg med några bilder från vintern,
jag saknar er i skidskolan!!



mys i vårsolen.

puckeltävling, grillning och öl

det är ju förståeligt att man saknar det

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback