30 maj.

vilket härligt väder ute. soligt och varmt! dock har jag spenderat dagen jobbandes inne på leklust. min första dag där och det har gått hur bra som helst! vå får hoppas det behövs hjälp flera dagar!
kvällen ska jag spendera i nyktert tillstånd tillsammans med hallberg, laga lite käk och se en film eller nåt i den stilen. imorgon ska jag jobba igen, i älvkarleby på sportfiskemuseet som pappa och pepper driver numer. det blir nog bra. ska ta med min käre vän datorn, för någon stans i ryggmärjen känner jag att det nog kan bli lite tomt med folk där imorgon. så det kanske kommer en uppdatering under morgondagen!

igår var jag och kollade på damfotboll, derby i div 2. fick träffa isak och fick efter det inte en lugn stund. underbart!! han och jag ägde planen i paus. haha. saknar den lille gobiten nu när mina och tjejernas tacokvällar försvunnit!

ne nu ska jag ta mig en dusch, näe först ska jag läsa ut sista sidorna i min bok. måste läsa ut den så jag får börja med en annan som förhoppningsvis är bättre! :P
tusen strålande solar kanske.. och hoppas på att den är lika bra som flyga drake.
ta hand om er!
snart kommer du hem kära vän!!! 11 juni står ja på arlanda o väntar ;D
puss / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback