27 maj.

under gårdagens biltur i strålande sol och klarblå himmel när för en lång lång tid spelades lagom högt i min bil bara ramlade det över mig, hej och välkommen nostalgi! ett helt år sedan jag och annie spenderade en vecka i skåne. en vecka som innehöll allt, vi sov i tält, vindskydd och husvagn. vi åkte tåg, bil och ännu mera tåg. vi åt langos, skrattade, drack otaligt med öl och planerade allt en timme i förväg. vi borde vara i skåne till helgen, men vi är inte det. det är synd.
men jag vet att vi hinner ta igen det till sommaren, kanske i midsommar till och med.

jag åt frukost för en stund sedan, ligger här och fryser lite grann nu. fönstret är öppet och det blåser.
runt elva ska jag ta mig i kragen och gå ut och röra lite på mig. springa eller en lång promenad. vi får se vad jag bestämmer mig för.
sen ska jag hinna med lite lunch och sen ska jag iväg och arbeta.

ibland önskar jag att sverige inte var så långt, för om de inte vore det skulle det inte vara så långt mellan sandviken och skåne.. attans. jag saknar mitt hjärta.


kommentarer
Postat av: Anonym

ja nostalgi, fast ja tänker bara på midsommar i ginborn när ja hör låten :)

2009-05-27 @ 12:35:01
Postat av: Annie

Åh vad ska vi göra?kanske en egen festival för att ta igen lite. miss you <3

2009-05-28 @ 17:22:58

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback