24 maj.

grattis mamma 50 år.
igår var det alltså femtioårsfest som stod på schemat och jag kan väl inte göra annat än konstatera att det var riktigt roligt och mycket fina tårtor!

robin har varit är sen i onsdags, vi har hälsat på pappa i huset i östervåla, grillat med tjejerna och johans kompisar, somsagt varit på femtioårsfest och mest av allt har vi bara njutit och mysit av några dagar tillsammans.
nu sitter mitt hjärta på tåget tillbaka hemåt igen.

imorgon ska jag jobba på fritids, och sen har jag faktiskt lite jobb i slutet av veckan också. då hos pappa o peppe på äventyrarna. jag och peppe ska bland annat åka till leksand och ha en skolgrupp på torsdag.

tyvär kan jag inte uppdatera med några bilder så min syster skötte fotandet av gårdagen och jag inte har fått hennes bilder än.
så för stunden tackar jag för mig och avslutar det hela med tre enkla, korta ord;
emelie kom hem!
/ p.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback