18 maj.

dagarna rullar förbi och jag är fruktansvärt dålig på att blogga.
helgen har jag spenderat i karlstad tillsammans med en hel hög av branästjejer.
mycket tjattrande, fika på stan, shopping och grillat och festat tillsammans med massa annat branäsfolk!
en underbart rolig helg som jag gärna gör om.

förövrigt har jag haft en jobbig och krävande beslutsångest senaste dagarna. inget ovalnligt tänker ni att jag har beslutsångest och jag tänker väl ungefär detsamma. valet var följande, siesta festivalen i skåne / jobb på äventyrarna under samma tre dagar.
alltså, träffa massa vänner och göra av med pengar eller träffa få vänner och tjäna pengar.
jag förvånades över mitt eget val men jag har valt att jobba. eftersom jag inte har något annat jobb än så insåg jag efter kloka ord från kära vänner och kloka ord från mig själv att jag nog ska passa på att jobba. fast jag missar allt roligt!
förhoppningsvis får jag en del jobb nånstans i sommar så jag kan spara någon krona iaf.
jag vill åka utomlands.

just nu gör jag inte mycket, vaknade vid halv tolv. senare idag blir det vårruset. spännande, jag är otränad.
men ska göra mitt bästa. :)
i veckan har jag inget jobb alls som det ser ut just nu, nästa vecka är det däremot fritids som gäller en dag och sen äventyrarna tre eller fyra dagar. tackaaar.
på onsdag kommer robin. me like.
idag ska jag städa mitt rum är väl tanken. woho. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback