10 maj.

dagen såhär långt har innehållit en orienteringstävling och tacos med mamma och storasyster.
jag gjorde väl egentligen inte så mycket på tävlingen, hjälpte helena med miniknatet då massa tanter gärna hjälpte mamma i kiosken.. men lite nytta gjorde jag i miniknatet åtminstonde. sen spenderade jag och helena resten av dagen med att se till att alla hade de bra när dom jobbade och med att fotografera ;) haha. bra där!
jag konstaterade än en gång för mig själv att orientering faktiskt har sin charm, soliga tävlingar och glada, svettiga, vilsna och icke vilsna människor överallt!

annars har jag precis packat upp min väska för att packa den igen, den här gången med lite andra kläder.
åker till hindås utanför gbg imorgon och jobbar lite med pappa, fia o peppe.
så jag återkommer på tisdagnatt!
nej ni, jag lägger upp lite bilder från dagen! ta hand om er!
jag saknar mitt hjärta. / peggy.





jag och ida ! elitseriens sista kontroll
elias, elsa och hjalmarbus i skogen
prisutdelningelsa
damsegraremåååål

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback