30 mars.

måndag igen, helgen var lugn. återigen, jag har skött mig bra nu tre helger irad.
jobbade hela dagen igår, byggde en snöskulptur bland annat eftersom det var lite folk i liften :P

mår sådär bra idag, förkyld och huvudverk och bihålor som gör ont om man bockar sig framåt både idag och igår. men jag biter ihop, hoppade över clinicen idag så man hinner samla lite energi till en ny dag imorgon.

har inget jobb till sommaren ännu, känns inte alls bra måste jag säga.
jag vill jobba jobba jobba, sen resa resa resa. :)
nej nu ska jag se en film eller nåt!
hungrig är jag också men orkar inte laga mat. illa.

hej på er. / peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

hello honneybunny !

jadu, de finns ju egentligen hur mkt som helst

man kan vara.allt från jack sparrow till pippi långstrump. eller ronja ? ;D

2009-03-30 @ 22:39:29

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback