22 mars.

utbildningen är avklarad, provet gick hur bra som helst och det gjorde undervisningsövningen också!
nu är det bara uppåket kvar men jag funderar på att ta det nästa säsong, vi får se vad som sker!

sitter i bilen på vägen hem nu, sitter här i baksätet på wictors bil med min dator i knäet.
sjukt social sådär jag, vi lyssnar på lasse, daugava. får mig att längta efter min filur ändå mer, storgatan 33, jag, emelie och daugava när vi städade, diskade, plockade kläder eller skulle sova. alltid vill säga !

vi har precis besökt ica i lindvallen, i bagageluckan ligger ben & jerry glass och bara väntar på att bli uppäten.
köpte en ny smak jag inte provat tidigare idag och jag kommer bli hemskt ledsen om den inte smakar bra :P
nej nu ska jag läsa lite bloggar så jag hänger med i mina tjejers liv där ute i världen!
sen ska jag hem o bara krypa ner i soffan och gosas hela kvällen.
sköt om er. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback