21 mars.

imorgon är sista dagen på utbildningen, undervisningsövning väntar och jag hoppas det går bra!
sen är bara uppåket kvar men det får jag träna till så ska det nog gå vägen :)
skrev prov idag, alla klarade det så de känns skönt. har vart och käkat middag tillsammans nu ikväll allihopa vilket var mycket trevligt. lite trött på ögat nu så ska nog snart stänga igen toshiba och sova lite :P
jag och toshiba saknar förövrigt emelie nu.

imorgon är det alltså söndag och vi åker hem till branäs igen. branäs är verkligen hemma nu känns det som, men snart ska man hem hem till sandviken igen vilket får mig att känna blandade känslor.
ge mig ett jobb!!

jag ska köpa med mig ben & jerry glass hem imorgon sen har jag faktiskt paxat min pojke kvällen till ära.
har man inte setts på en hel vecka får man faktiskt paxa varandra utan att vara en toffel :)
kollade på lite kort från vintern idag och längtade faktiskt hem lite till sandviken efter tacokvällar i vita huset med emelie och kimen och min lillkille isak såklart!
sköt om er gott folk! puss / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback