15 mars.

vilken dag! skidglädje!
skidskolan har spenderat en dag tillsammans i trysil med strålande sol och klarblå himmel!
en helt underbar dag, jag och hanna har hängt med pojkarna och åkt en massa offpist!
så sjukt roligt även om de kändes riktigt ordentligt i benen sista åken.

befinner mej i sälen just nu, jag, lotta och wictor är här. imorgon börjar våran utbildning vilken jag hoppas blir riktigt skoj!

förövrigt ingen vidare förändring sen sist, men jag ska försöka välja att inte bry mig. får väl tro på att känslan man får är sann vilket jag hoppas på. orkar inte lägga mer energi på att fundera.
 en vecka borta från branäs och det ska bli otroligt skönt att få se lite nytt folk även fast jag kommer sakna mitt hjärta mycket.

önskar jag hade lite ork till att lägga upp bilder men internet är ju inte det snabbaste alltid så jag tar och borstar tänderna och kryper ner under täcket tillsammans med min bok istället! :)
sköt om er vänner!

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback