13 mars.

fredag, jag arbetar för fullt denna vecka.
ska ju vara borta hela nästa vecka så lika bra att ta åt sig allt jobb man får!

förövrigt tror jag helgen blir rätt lugn vilket känns bra, trysil på söndag sen sälen.
ska bli så otroligt skönt att få komma bort en vecka och samla nya krafter och lära sig nya saker förhoppningsvis!
imorgon väntar jobb sen middag hos robins familj som är här på besök :)

för att uppdatera sedan förra inlägget så funderar jag mer än någonsin om vi inte är vuxna nu, är det inte dags att ta sitt ansvar? kunna lösa och prata om saker som vuxna människor?
har jag inte gjort mitt om jag ringde en gång och plingade på dörren samma dag utan gensvar, om jag dagen efter säger rakt ut att säg till mig när du är beredd att prata för jag känner att vi har alldeles för mycket olösta saker för att låta det rinna ut i sanden.
ska man då inte som vuxen människa kunna ta sitt ansvar? våga ställa sig öga mot öga och prata om saken för att kunna låta det gå vidare? nej tydligen inte, istället är det lättare att ursäkta sig till någon annan, att låta allting flyta olöst förbi och alltid se till att det är några andra inom samma kvadratmeter.
det är bara synd att det ska vara dig som jag går runt och är besviken på, den jag minst av allt anade.
men för all del, om man bara gått runt och låtsats en hel säsong tidigare så är det enda jag önskar en förklaring till varför man äns ägnar tid till att fortsätta låsats en hel säsong till. för just nu utan förklaring så känns det faktiskt så.

ser fram som bara den till nästa vecka, slao steg 3. najs najs. skidor all day long :)
snart kommer robin hit, undra om jag ska se klart på one three hill avsnittet från igår, jag somnade såklart.
magen kurrar också, inte lagat någon mat för jag hade en bil att fixa och en massa tvätt. och nu är jag inte alls på humör för att ställa mig vid spisen direkt så det kanske är bäst att låta den kurra!
sköt om er älskade vänner och slå gärna en pling om ni har en minut över.
hjärta. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback