i brist på annat..

blev några timmars jobb idag åtminstonde, inte många.
men bättre än inga alls.

såhär på kvällen har jag fixat lite med min blogg i brist på annat.
inga större förändringar egentligen.

längesedan jag lyssnade på lasse nu, hans kloka ord.
dom blir av någon underlig anledning tillochmed klokare ju mer man lyssnar.
jag ska borsta tänderna nu, ligger i min säng. ska bädda i nya sängkläder innan
jag ska krypa ner under täcket.

jag saknar stjärnorna, det blir liksom aldrig så mörkt på sommaren.
fast det har ju också sin charm.
men ibland saknar jag dom, jag kan stå hur länge som helst och bara titta upp mot himlen och
fundera varför dom egentligen finns där.
på storgatan var det mitt kvällsnöje medan emelie rökte, men den stjärnhimlen är inget i jämförelse med den på savannen i tanzania.
emelie är en duktig tjej, hon har slutat rökt. jag tycker hon är väldigt duktig.
vi kanske får ta med oss tee istället nästan gång jag vill se på stjärnorna.
sov gott.



savannen.

savannen i tanzania innan mörkret lagt sig helt

kommentarer
Postat av: annie larsson

Du är en stjärna!

2009-06-04 @ 22:46:08

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback