fortfarande 1 juni..

för er som är glada över att solen skiner och inte vill höra mitt gnäll kan ni sluta läsa redan här.
och jag om någon vet att jag egentligen inte har någon rätt att klaga så ingen behöver tala om det för mig.
jag har med mina egna blåa ögon sätt att det faktiskt finns dom som har det  betydligt mycket värre. och det är väl kanske också just därför jag betalar in pengar varje månad till dom som behöver dom bättre även fast jag egentligen inte har några pengar över.

det finns dom som inte söker ett jobb men ändå får ett jobb.
sen finns det dom som söker massvis av jobb och inte får något. det är fruktansvärt frustrerande.
det fungerar inte att ha tusen kronor på kontot och en bil som ska tankas när det är 24 dagar kvar till löning.
det håller liksom inte, jag har äns inte råd att hälsa på han som alltid får mig att le och glömma alla bekymmer.
för att avsluta det hela med ett ord så kan jag konstatera att det suger.

nu ska jag träna fotboll !


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback