9 juni.

i söndags spenderade jag dagen ute i hamrånge med min käre kusin ida.
vi hade en socialdag, började med ett besök hos emma & david och nytillskottet astrid. så söt så!
efter det blev det ett besök hos farmor för lite fika, vi var upp och hittade en massa
gamla saker som vi lekte med när vi var barn, och jag spelade, trots att jag inte kan, som alltid på orgeln.
om man ändå var musikalisk...
där efter blev det ett besök på bondgården hos kusin ifrah och hennes bröder, myste lite med kattungen,
med hundarna och kollade in sötkalvarna.
tillsist blev det ett besök hos idas mor och far och lillebror där jag lämnade av henne innan jag själv
åkte ut till stugan till pappa & kia.

jag sov kvar i stugan och åkte hem igår förmiddag. jag älskar det stället. heelt sjukt.
pappa & kia åkte tidigare eftersom dom skulle jobba. jag åt frukost sen gick jag ner till
havet, satt på bryggan och bara njöt. man kan liksom sitta och titta på havet hur länge som
helst, det händer inget fast ändå så mycket. det är som med stjärnorna.

nu är jag på jobbet, träningsverk sen gårdagens box på sandbacka med helena men kul var det!
har haft en skolklass på guidning här idag, det gick över förväntan.
lunchade med peppe för en stund sen och nu sitter jag här och gör lite nytta vid datorn...
en liten paus av ett uppdaternade i bloggen bara !
tror jag följer med mamma ut och hälsar på astrid igen när jag har slutat..
snart midsommar och jag får äntligen träffa min kärlek.


stugan


havet.





gammal.

kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till skåelandet i midsommar eller kommer han hit ? / e

2009-06-09 @ 21:13:18

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback