6 juni.

nationaldag, jag sitter på jobbet i älvkarleby. några timmar i veckan är bättre än inga alls.
igår spenderade jag kvällen tillsammans med emma lustig och alla andra godingar.
alltid ett trevligt sällskap dom där årsundaborna!

vi säljer glass här nu, jag har inte ätit någon. jag fryser och då är inte glass någon bra idé.
påvägen hem ska jag svänga in på 40-årskalasande och få lite mat i magen innan jag ska
hem och spendera kvällen tillsammans med tjejerna och en flaska vin framför fotbollen.

vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, läsa lite så jag lär mig något.
har guidning för en skolklass på tisdag. (!)

jag vill så gärna på peace and love. men jag har inte någon ekonomi som tillåter det.
men jag vill så gärna träffa er, och jag vill så gärna kolla på backyard babies den här sommaren också.
och på håkan och på lasse och på takida och på mötley crue och på... ja jag vill bara dit!
morr.

sex dagars jobb av sju nästa vecka! TACK! det behöver jag.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback