4 juni.

när man är mellan två jobb som det så fint heter, precis som jag är, då innebär
det att man har massvis av tid över.
jag har faktiskt jobbat några timmar idag, inte alltför många.
resten av dagen har jag ägnat åt mitt nyfunna tidfördriv. att göra smycken.
riktigt roligt är det också. önskar ibland att karlstad låg närmare eftersom det där finns en helt
underbart bra pärlaffär där jag och annie varit två gånger men tillbringat otaliga timmar faktiskt.
det tar tid att välja!

om sisådär en och en halv timme ska jag ta mig ut i ovädret och träna fotboll.
jag lägger upp några bilder på mitt tidsfördriv numer.
och jag drömmer fortfarande om en systemkamera...



armband


armband

armband

lev din drömhalsband

kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig. jättefina !! även är man ju stolt ägare av ett av dina mästerverk :D hoppas carran blev glad å :)

2009-06-04 @ 18:41:05

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback