26 juni.

glada överraskningar som förgyller en annars rätt långsam dag.
igår stressade jag hem som tusan för att hinna på spinning, kom hem kvart i sex och insåg att
det här hinner jag aldrig. spinningen började sex och jag skulle dessutom byta om och ta mig
till sandbacka. så istället blev det en cykeltur i det härliga vädret och en löprunda ute
i trebo tillsammans med emelie. vi kämpade på bra och mina nya skor jag fick av pappa i present
kändes bra. inga skavsår, alltid positivt när man har nya skor.

gårdagen erbjöd även ett lönebesked från en dags jobbande på fritids, även det en glad
överraskning som jag inte hade räknat med.
något annat som precis fick dagen att lysas upp lite extra var ett sms som berättade att min
beställning från h&m som egentligen skulle komma i v.27 infinner sig på statoil redan idag. tack.

snart får jag packa ihop och åka hem också, ska möta upp mamma i valbo.
hon har köpt en present till mig tydligen och jag ska köpa present åt robin som fyller år
på torsdag!
funderar på vad kvällen har att erbjuda... det återstår att se!
ta hand om er. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback