25 juni.

jag är tillbaka på arbetet några dagar igen, jag har haft en underbar midsommar och vistelse i skåne!
på lördag kommer mitt hjärta hit vilket känns förträffligt bra!
jag ska skicka hem annies usb-minne så ska hon skicka tillbaka de med lite midsommarbilder!

lugn dag på arbetet, började med att fixa lite saker som syster sa att jag skulle ordna.
sedan har jag pärlat, två armband och en fotlänk har jag åstadkommit idag.
jag har inte så mycket att komma med, så jag lägger upp några sommarinspirerade bilder instället.
både lite gammalt och lite nytt.



60/70 2005
sandviken 2005


hälsingland 2006
hälsingland 2006



Tylösand 2007
tylösand 2007



Osby 2008
osby 2008



karlstad 2009
karlstad 2009




kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback