22 juni.

idag blir jag 22 år gammal.
jag ligger i sängen hemma hos robin, mitt hjärta är och jobbar.
han åkte vid kvart över sju så jag sov vidare till tio någon gång!
än så länge har jag fått ett paket, tack världens bästa emelie.
det kommer bli en underbar helg med mycket skratt. jag känner det på mig.
kan det bli annat när mamma ljunggren är med ? :)
u2 i göteborg tillsammans med emelie, anna lj och mamma lj! 

igår var vi ute och åt med robin och hans familj.
hur gott som helst och jag behöver väl kanske inte berätta hur mätt man
blir efter kycklingspett med grekisk sallad och bakadpotatis och marrängswiss till efterrätt?
nu hoppas jag och erika på att molnen ska försvinna och solen titta fram så vi kan gå ner till
havet och sola lite! :)
jag och robin var ner och badade en sväng igår, uppfriskande är rätt ord för att beskriva det..
nu ska jag kolla tåg eller flyg så kommer jag nog hem imorgon.
ta hand om er! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback