2 juni.

idag är det tisdag och jag är lite mindre bekymrad än igår.
jag har haft en bra dag, den började med en jordgubbs- och hallon smoothie till frukost och sen tog jag bilen hem till kim. vi tog en promenad i stensätra trots att kim protesterade för att det hade regnat ute. men det var riktigt skönt ute.
när vi var tillbaka knackade vi på hos den andra familjen jansson för att se om lena j var hemma, vilket hon var.
lena bjöd på grönt te, riktigt grönt te, och vi snackade lite skit för att sedan gå in till kim och göra omelett till lunch.
sen satte vi oss i en varsin del av huset, hon framför sex and the city filmen och jag framför one three hill. två avsnitt halvt gråtandes hanns med. det känns inte okej att sitta ensam framför datorn och gråta men det händer alltför ofta till den där serien.

nu har jag precis lagat lite mat som jag har tryckt i mig, lax blev det. gott!
jag ska byta om nu sen ska jag hämta helena för nu är det dags att röra på fläsket, bodycombat here we come!
får se om jag besöker skogsvallen sen för att se tjejernas andra halvlek !
ta hand om er! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback