16 juni.

jag sitter på jobbet, solen lyser ute. eller åtminstonde gjorde den det i morse...
ska snart luncha med pappa och elsa också!
lugnt här idag.. som alla andra dagar. två utländska gäster här nu.
belive it or not men jag tycker faktiskt det är kul att prata engelska idag. jag kan inte, men jag övar.
hjälpte syster att översätta massa texter till engelska också, hon är duktig, jag tränar.

jag har även beställt lite kläder från h&m, svårt med storlekar men hoppas det blir bra!
lite kläder till mig och ännu mera kläder åt pappa.

på torsdag ska jag och min käre mamma åka iväg på roadtrip.
vårt, eller hennes mål, är småland och sedan tar jag tåget vidare till skåne, malmö och robin.
ta hand om er! / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback