15 juni.

det har hänt mycket sedan sist.
vi har vart på roadtrip tur och retur arlanda för att hämta upp emelie.
väntade på fel terminal, räknade människor och genomskådade personalens förhållanden till varandra.
skämt och sido, emelie kom fram och vi återvände hemåt efter att anna får lekt av sig på arlanda.

fredagen innebar kims student, sedan tillbringade jag kvällen hemma hos linda med tjejerna och
en sväng förbi niclas där alla andra godingar höll till.
lördagen bestod av jobb i regnet samt reunion med alla gamla äventyrare på kvällen,
jag körde bil men det var en mycket rolig kväll.
igår jobb i ännu mera regn och sedan filmmys hos kimen precis som det
ska vara på söndagskvällar. tårarna rann när filmen var slut.
jag fick även spela innebandy med mitt gamla skiftlag igår så för att fatta det kort har det varit en
väldigt social helg med gamla, kära & nära vänner.

idag är jag ledig och det var väldigt skönt att få sova ut, välbehövligt måste jag säga.
funderar på om jag ska ta mig en sväng till valbo eller gävle.
fröken hallberg skulle ringa snart och kanske vill hon följa med.
imorgon och på onsdag ska jag jobba sedan åker jag till skåne.
blir där över midsommar och åker hem måndag eller tisdag för att jobba, ska passa på att
jobba när robin ocksåjobbar för sen nästa lördag är han ledig en vecka och då ska jag
också vara ledig hela veckan lång.

vart har solen tagit vägen?
/ peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback