10 juni.

återigen sitter jag på arbetet, gjort en del nytta idag men inte alltför mycket.
regnet droppar utanför och himlen är grå.
jag har träningsverk, skulle äns inte önska min värsta fienden denna träningsverk jag har just nu.
fast det är underbart att känna att man lever!

jag är avundsjuk på alla er som har en biljett till peace and love med camping.
det finns festivalpass kvar, jag vet..
men för mig är en festival utan camping som en fotbollsmatch utan boll...?
det är ju tältet, människorna, lortigheten, kallt när du lägger dej tokvarmt när du vaknar
och brassestolarna som har sin charm
dregen, lasse, håkan, nikki sixx och min vän carl kommer nog att sakna min ickenärvaro. 

nu till det postiva, jag ska fira midsommar i skåneland!
med min kärlek vilket är det absolut bästa av allt just nu.
ytterligare ett plus i kanten till denna midsommar är att jag får äran att fira den
med tobie men framförallt, sist men inte minst, my favoritegirl, annie larsson. 

vad som precis slog mig även, är ju faktiskt att just imorgon kommer den
bästa i alla kategorier hem, fröken emelie jansson

snart blir även jag ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare!
sköt om er! / peggy.  


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback