1 juni.

det är redan juni, otroligt vad dagarna bara rusar fram.
egentligen händer inget speciellt men jag hinner knappt med. snart fyller jag år också.

vaknade runt tio, gick upp och åt lite frukost. jordgubbsfil med färska jordgubbar som jag hittade i kylskåpet.
sen tog jag mig en halvtimmes promenad. ner till gunnarsudde och genom hedgrind tillbaka.
har nog inte varit ute på udden sedan någon gång i mellanstadiet.. eller högstadiet kanske.
nu har jag precis duschat och sitter och väntar på att emma lu ska slå en pling. vi ska nog ta en trip till valbo och handla för alla pengar som vi egentligen inte har. hua. jag behöver ett par skor.
ikväll är det fotbollsträning som gäller vilket ska bli riktigt kul. fungerar hur bra som helst med nya tränare.
jag har även förmodligen fått ledigt när kimen tar studenten!
ta hand om er kära vänner. / peggy.




sommarsol

förmiddagspromenad ner till sjön

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback