8 juli.

det är sommar utan sol och utan värme!
lediga dagar den här veckan utom på fredag då jag ska jobba lite i älvkarleby igen.
i måndags började jag dagen med ett pass spinning och core på sandbacka sen
bar det av till gävle för att springa upp och ner i trappor och hjälpa kusin ida att flytta!

igår åkte jag och anna gästrikland runt, gick på loppis och åt mat på åby pizzeria.
vi har sagt en gång i åttan att vi skulle äta där och sju år senare gjorde vi det.
kvällen erbjöd orientering utanför gävle, första gången sen o-ringen förra året jag sprang
och jäklar vad kul det var! sen var man bjuden på middag hemma hos syskonen hallberg.
åt tacopaj, god efterätt och spelade massa spel. en stor hög av tjejer vilket var riktigt trevligt!

just nu har jag en liten paus från mitt städande.. eller jag har väl egentligen inte äns börjat..
har hämtat cykeln på timotej och tog med mig anna till spåret och sprang en runda.
nu väntar en lunch och städning av rummet. sen följer jag nog med mamma och springer
orientering ikväll igen.
på fredag kommer kusinerna emma & anna och vi tre och storasyster ska tillbringa helgen
i stugan på storsjön. hoppas på sol och varma kvällar! :)
ta hand om er! / peggy.


grillmasters i regnet :P

är det inte underbart att grilla när det börjar regna så säg...

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback