5 juli.

jag sitter på jobbet idag igen.. igårkväll var jag på backyard babies i sandviken.
emelie och jag tog vårt förnuft till fånga och lämnade bilarna hemma för att istället
dricka öl tillsammans! jag hade en rolig kväll med släkten jansson/bäfver.

jag har läst lite gamla inlägg i min blogg i brist på annat... från den att jag startade den, nervös för att lämna trygghet och åka iväg två veckor med folk jag aldrig träffat förut. men jag fixade det, spenderade fyra månader i branäs där jag träffade vänner för livet och där tårar öste ner på våra kinder den dagen det var dags att flytta hem igen. bloggen har levt vidare, mest bara för att det är skönt att precis som nu få skriva ner sina ord och funderingar någon stans.. och mycket för att ni här hemma skulle kunna följa oss på resan ute i världen och den återkommande flytten till branäs i vintras.
det är blandade känslor att läsa om det man har varit med om, det är fina minnen och man får ett leende på läpparna när man inser att man ser tillbaka på allt man har gjort med ett fullkomligt lugn.

imorgon är en ny vecka och nya tag.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback