4 juli.

det var längesen jag skrev något nu.
jag har varit ledig en vecka och det har robin också.
han har varit här sen i lördags och vi har spenderat soliga och varma dagar i stugan vid havet.
det har varit alldeles underbart, jag lägger upp lite bilder när jag har fått in dom på datorn.
igår åkte vi hem till sandviken igen och avslutade veckan med grillning hemma hos anna med
hennes mattias, emelie och emma! god mat och trevligt sällskap trots att himlen öppnade sig och
vi fick grilla under paraply! svensk sommar!

nu regnar det igen.. mullrar gör det också och vi får hoppas det går över fort eftersom jag har datorn på..
haha :)

storasyster har skjutsat mitt hjärta till tåget då jag sitter på jobbet. det är lång tid tills vi kommer kunna ses igen.
på tok för långt. jag har fått en del jobb hos pappa nu eftersom syster ska bort och jag ska även en vecka till norge och en helg till göteborg. så jag tror nog att tiden kommer gå fort ändå!

nu regnar det ute igen.. ikväll ska jag ut och käka med en hel liga av släkten jansson/bäfver! sen ska vi sitta kvar och snacka skit och invänta självaste dregen för en spelning med backyard babies.
jag och svettlena ska hoppa och studsa till fuck of and die. ;D
om man skulle ta och värma sin matlåda kanske...
sköt om er! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback