10 juli.

jag fick jobba idag vilket är mycket bra för min ekonomi.
har inte alltför mycket att göra, har lekt lite i photoshop som vanligt.
gjort ett till armband även, ett somrigt & färgglatt sådant.

efter jobbet ska jag svänga in i gävle och vänta på att kusinerna kommer med tåget.
vi blir i stugan till på söndagkväll någon gång och på måndag morgon bär det för min del
av till norge tillsammans med pappa, kia, andra kusiner och vänner.

vet inte riktigt vad jag ska skriva för nått... jag har vilodag idag.
det får man ha ibland.
förövrigt ett grattis till lenny lou som kom in på journalisthögskolan.
igår hade jag svårt att somna, saknar mitt hjärta så galet mycket.
/ peggy sue

dagens positiva:
min klänning !

dagens mindre positiva:
min telefonräkning !

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback