8 januari.

ledig dag idag, jag har åkt skidor och fikat på toppstugan såklart! även hunnit med lite fotboll i hallen vilket alltid är lika roligt, sjukt roligt att spela lite boll igen! :)

imorgon väntar arbetet, jag har en blå tå vilket inte är skönt alls, kan hoppas pjäxorna inte gör allt för ont bara. fy fan. i helgen flyttar min pärla till tyskland, hjälp vad långt det blir mellan oss nu, läskigt. jag vill också komma och säga hej då till henne imorgon.
gah vet inte alls vad jag ska skriva faktiskt, annie larsson har äntligen anlänt och det finns faktiskt inget att klaga på. ta hand om varandra. / peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

hallå i skogarna. hoppas du överlever allt vad skidåkning heter och att det är bra.

jag skulle vilja ha din adress därute i skogarna, råka få med mig ett par vantar hem som inte var mina ;p



2009-01-12 @ 09:46:22
Postat av: Anonym

ja du vet, de var annal då som glömde påpeka att de var hon som skrev ;p

2009-01-12 @ 09:46:52
Postat av: Anonym

nu ligger ja och lyssnar på gavin degraw i min säng.

vet inte om ja förstått dehär riktigt än men ja bor ju här nu. weard. jag saknar dej och du ska komma hit i hälsa på mej sen. jag skulle nog kunna längta hem om jag vill.. men ja vill göra nått bra av dehär, försöka iaf. belief make things real !

2009-01-12 @ 23:27:11

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback