4 januari.

det är söndag och jag har inte skrivit på några dagar...
istället har jag fångat varendra sekund med två underbara tjejer vid namn emelie och anna.
jag har alltså haft finbesök från sandviken vilket har fått mig att skratta och le i massor den här helgen!

i fredags åt vi tacos här hemma, jag och mina skidlärare ramlade in till ett dukat bord vilket kändes otroligt bra, vindunkarna gjorde sitt jobb och det blev en kväll på brandt's värd att minnas..
gårdagen erbjöd gondolfärd till toppstugan för en välbehövlig fika för att senare åka hem och laga mat och återigen hälla upp vinet. ännu en lyckad kväll med mest skratt när vi kom hem och åt nattmacka.
emelie var på topp och det var tydligen sune också?

idag har fröken emelie spenderat dagen i soffan medan jag och fröken lj har åkt skidor, kallt som tusan men några åk höll vi ut innan det återigen blev dags för en fika på toppstugan med diverse vänner. mysigt!

tjejerna har åkt hem och för ett ögonblick kändes det faktiskt riktigt tomt här hemma så jag bestämde mig för att spendera någon timme tillsammans med beck och gunvald och alldeles lagom till filmens slut ramlade jonas och benjamin in. så nu känns allt lite mindre ensamt igen men jag får dock troget vänta på min vän annie innan det känns att alla har hittat hit. jag längtar!

nu ska jag se efter hur det går för pojkarna med ikea-möbel-skruvandet... jag skulle skruva ihop en stol, den är gul, ful och helt omöjlig att sätta ihop utan hjälp av en vän eller två. morr.
ta väl hand om er så återkommer jag.
puss kram / peggy.



trio.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback