29 januari.

jag har blivit lite mindre bra på att sitta vid datorn nu för tiden, har konstaterat det tidigare och gör det igen.
däremot är det inget jag lider av egentligen.. det är nog kanske bara bra.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, senaste dagarna har varit bra.
mycket jobb, skidåkning och myskvällar.
imorse lagade jag och robin godaste frukosten den här säsongen till annie och tobbe.
typiskt att jag förlorade klunsningen. :P
har ju varit lediga idag så det blev skidor och en fika på toppstugan såklart!

måste prata med emelie någon dag, gah har inte hört hennes röst på flera veckor nu vilket känns lite konstigt när man levt ihop dom senaste tre månaderna! :)

nu ska jag sätta in lite pengar till storasyster och sen betala en räkning.
fan jag hatar räkningar, och jag ogillar att så mycket ska handla om pengar... men det löser sig alltid.
jag återkommer när det passar någon dag.
ta hand om varandra / peggy.

söt :)

kommentarer
Postat av: Anonym

ja vem vem som är söööt .. na nana na na naaa ;D

2009-01-30 @ 18:57:43
Postat av: Emelie

Snygg blogg måste jag säga!

2009-01-31 @ 20:46:13
URL: http://frokendansk.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha ja du har så rätt, jag kan ofta vara en vintermänniska och jag älskar att äta grillad korv.

Nu blev jag avundsjuk. :D

De enda jag fick på in pulkarunda i helgen var svettiga ostmackor med varm chocklad. det går inte att jämföras med korv... ;D



Ja det skulle vara behövligt att få komma bort en sväng, vi får se vad vi kan styra upp kanske :)

Btw, jag skulle vilja ha din adress där borta, om de går för sig ?:D

2009-02-02 @ 23:07:37
URL: http://annalj.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback