25 januari.

det är söndag och ännu en helg har passerat.
igår var det förfest här hemma vilket var en rätt lyckad tillställning med gymnastikkonster i hallen på övervångingen och diverse olika spel på nedervåningen.

idag har jag åkt skidor tillsammans med tobias som var instruktör på våran utbildning förra vintern.
han ska tydligen ha utbildning här för de nya i veckan och ringde mig igår vilket slutade med att han fick en guidad tur på krogen igår och en på branäsberget på skidor idag. haha mycket trevligt.
hann även med en lunch tillsammans med pappa o kia idag innan dom åkte hem, fick en kasse med mat som blivit över också där de åkte så ikväll har jag och annie ätit roadkill till middag...

kvällen spenderade vi som ganska ofta numer i panget tillsammans med söta vänner, mia och klaras, filmmys och nybakade scones.

imorgon väntar morgonmöte, jobb och clinic vilket innebär att det nog är bäst för mig att sova nu.
förövrigt känns allt toppen just nu.
sov gott. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback