22 januari.

läser mina vänners bloggar, vi är utspridda. väl utspridda över hela världen faktiskt.
saknar dem såklart, men glädjer mig att de har det bra.
jag har det också bra, får umgås med dem jag har saknat sen i april så det spelar nog ingen roll vart jag befinner mig då jag och mina vänner alltid kommer vara väl utspridda.

vi har åkt skidor idag, fikat på toppstugan och kollat på alla vi barn i bullerbyn på brandt's. :P
ikväll kommer pappa och kia, så till helgen får jag äta lax och gå på after ski med papi! :)

jag ska nog gå o ta på mej mjukisbyxor.. synd att mina nya, eller kanske emelies gamla, aja mina favorit mjukisar är i tvätten är det jag försöker komma till men jag kanske står ut endå!
saknar min hjärtervän för den delen, kollar på thaikort. galet. ge mig tillbaka!
föralltid i minnet. för att inte tala om afrika.

imorgon arbete igen, skoj! :)
ta hand om er / peggy.

gosig.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback