19 januari.

nu var det sådär längesedan jag bloggade igen... jag vet inte riktigt varför det händer så sällan nu mer men det kan ju bero på att jag faktiskt sitter lite mindre vid datorn nu än när jag är hemma i viken...

jag har trillat ner i kentträsket igen och jag kan inte säga annat än att det är helt underbart.
så längesen jag spelade kent men nu händer det sådär lagom ofta igen, många minnen till många låtar.

i torsdags var jag, robin och tobbe till trysil och åkte skidor.
sjukt kallt men riktigt roligt. mötte upp kusiner x2 plus några tjejer jag jobbat med förut!

helgen har bestått av fest, jag körde i fredags och festade i lördags och jag hade riktigt skoj båda dagarna faktiskt! söndagen, det vill säga igår bestod av noll skidåkning och massa mys och skratt.
nybakade bullar och två beckfilmer även!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för nåt, brist på inspiration?
så rädd för att förlora, för att hjärtat en dag ska göra lika ont som tidigare.
därför så rädd för att våga längta, våga tillåta mig själv.

ta väl hand om er, jag ska vänta på att annie ska duscha klart så ska vi se ett avsnitt oth sen!
att fånga en fjäril.
/ peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback