13 januari.

dagarna ramlar iväg, det var längesen jag bloggade nu.
stunder då jag bloggar massor är mest när rastlösheten, funderingar eller tankar som måste ut tränger sig på.. de senaste dagarna har allt bara känts toppen. enkelt, roligt och alldeles underbart. med andra ord så trivs jag.
vi jobbar, dricker vin och åker skidor. busar, myser och leker samboliv. vad mer kan man begära?

imorgon väntar arbetet igen, clinic och sen ska vi få äta lasange!
på torsdag är det trysil som gäller och jag ska träffa kusiner och vänner.

jag hoppas min andra hälft har det bra. ett stort steg men jag tror det blir bra.
nu ska jag se ett avsnitt av one three hill. det var längesen. utan tacos och utan emelie, kimen, tacomys och isak. ska faktiskt medge att jag saknar våra söndagar som blivit lite av en tradition under sommaren! laga gucamole med isak och äta cheesechips tills man får ont i magen. det har sin charm.

ta väl hand om er.
för dig.



kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt & världsbest!



har du pratat nått me kimmen? hon och jonas har ju

voltat med bilen efter ockelbovägen.. dom hade sjuktlig tur. skär/skruppsår bara, bilen va mos.

2009-01-14 @ 18:06:44

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback