1 januari.

tvåtusenåtta var ett händelserikt år.

året har innehållit
mer skidåkande än någonsin förut och pudersnö i val diesere
otaliga timmar av skratt
en traditionell sommarfest i ginborn
en midsommarafton av rang som man bara kan se tillbaka på med ett stort leende
roadtrips till allt ifrån örebro, linköping och skåne
festivalande och konserter i mängder
varma dagar innanför grindarna på sandvik
den första riktiga flytten i mitt tjugoettåriga liv
riktiga tårar för att allt förändrades
otaliga söndagar med tacos och one three hill i vita villan i stensätra
underbara, minnesvärda och tappade stunder i thailand
och sist men absolut inte minst en oförglömlig resa till tanzania och zanzibar


den är nog egentligen bara en bråkdel av vad ett hel år egentligen har bidragit med, mycket av det jag upplevt och saker jag sett har fått mig att uppskatta vissa saker på ett helt annat sätt. det är svårt att förklara och det är nog egentligen bara jag som förstår vad jag faktiskt menar, men det räcker så.

jag hoppas, tror och vill att jag kan se tillbaka på tvåtusennio med ett leende på läpparna, ett helt hjärta och ett lika stort lugn som jag faktiskt gör med tvåtusenåtta idag.


belief makes things real.
hur långt ifrån du än är, så är du alltid lika närma i mitt hjärta.
föralltid och förevigt fröken svår och fru hjärter dam.
tack för ett fantastiskt år.
you stood by me, belief.




kommentarer
Postat av: Lindaaq

Tack desamma Peggysue ;) Och god fortsättning !

2009-01-01 @ 20:31:37

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback