7 februari.

skidglädje på högsta nivå idag. ledighet och jag och adam t har åkt puder.
tog med oss jörgen och tobbe efter deras arbete också och drog iväg på ett riktigt äventyr, inte världens bästa skidåkning men riktigt roligt och jobbigt.

annies tjejer är här nu, vi har ätit tacos och nu sitter vi tio tjejer och trängs framför teven till melodifestivalen med bordet fyllt av chips och godis! mys.
sen att melodifestivalen är lite lagom överskattad och utdragen numer det spelar liksom lite mindre roll.
imorgon har mina kära vänner uppåk nästan allihopa och jag ska ägna dagen åt arbete efter jag tittat på deras banåkning.

snackade med emelie i veckan, hjärtervän. saknad.
pratade gamla minnen från thailand med adam idag och vi insåg att det kändes som en evighet sedan vi åkte koh chang runt med bil och knackade på dörren varje morgon för att få taxi hem, det kändes nästan som om det aldrig hänt. det kändes så avlägset på något vis, och det fick mig att sakna min bästa vän lite mer än vanligt.

funderar på om jag ska sätta mig och skriva ett riktigt brev med frimärke någon dag, jag vet en som nog skulle uppskatta det, en som jag saknar och ska åka och hälsa på så fort jag kommer hem. tillbringa några timmar till att sitta och lyssna på historier från förut som jag egentligen redan vet hur de kommer sluta men det kvittar liksom för att hela hon lyser upp när hon får berätta. farmor.

nu ska jag uppdatera mig lite genom att läsa utspridda vänners bloggar.
ta väl hand om varandra så lovar jag att ta hand om mig och mina kära vänner här.
jag har en kär vän som bara är min :)

kommentarer
Postat av: anna

Nej det blev pegueot den här gången, kändes säkrast så :)

ja jag vet, hur ser det ut näst nästa helg för dig? alltså 27 feb? det skulle kunna funka för mig!

2009-02-08 @ 23:40:58
URL: http://annahallbergs.blogg.se/
Postat av: emmalu

ah. ar melodifestivalen bra?

2009-02-18 @ 05:28:02
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback