26 februari.

februari är snart slut, igår ramlade lönen in vilket kändes förträffligt bra.
jag sitter hemma hos robin nu, hjärtat, han och adam har redan kilat in till branäs, själv ska jag ta och åka till mora om en stund. stafettvasan imorgon, jag är förkyld. men jag ska göra mitt bästa.

ska spenderar några timmar i mora ensam, ska bli skönt. strosa runt i affärer och bara vara.
ensam, kan inte minnas senast jag spenderade en dag ensam med mig själv. det kan vara skönt ibland, tänka över allt och inget för sig själv en stund.
jag ska göra mig i ordning nu, ta på mig jeans och vanliga kläder. en dag utan underställ, det är nog första gången sen i december när jag flyttade hit. haha, men underbart är det :)

sköt om er gott folk, jag kanske återkommer ikväll om jag inte har något bättre för mig.
snart kommer annorx2 på besök vilket ska bli förträffligt trevligt.
/ peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

ringde dej idag men du svara ju int, typiskt de!

jag funderar & funderar om hösten. ja är ganska inställd på att åka nån stans. the states kanske eller norsamerica. fast skulle vilja se mer av afrikas länger oxå sammtidigt som ja ska ta mej igem alla världsdelar. de beror på så mycket saker.. inte lätt ;P puss

2009-03-01 @ 22:12:16

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback