20 februari.

jag har blivit dålig på att blogga, sitter hemskt sällan vid datorn nu mera så det är nog mest därför..
ska försöka uppdatera er lite om hur mitt liv ser ut.. pappa, kia, kias barn och fia är på besök.
härligt, jag var hos dom och åt mat igår och ska dit idag igen. lax ska jag få idag! :)
har åkt skidor med kias dotter elsa både igår och idag också vilket var kul.

förövrigt rullar dagarna förbi, jag hänger i skidskolan precis som vanligt där jag trivs som fisken i vattnet.
jag måste ta en dusch nu, ska försöka lägga upp några bilder om inte internet är för långsamt också.
ta hand om er kära vänner. jag saknar er!
/ peggy.


internet var för långsamt så jag tar en dusch istället...
kär är jag. :)

kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha toris lax. ;P



ja är inte kär, men in´t ä ja bitter.....

kul för dej att du äre ;D

2009-02-22 @ 12:10:14

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback